Online reclame maken

Maakt u al online reclame?

Online reclame maken is een zeer efficiënte en relatief goedkope vorm van publiciteit. Reclame maken voor uw bedrijf via Google heeft als grote voordeel dat u zeer gericht uw doelgroep kunt aanspreken. Uw advertenties worden dus alleen gezien door mensen die geïnteresseerd zijn in uw product of dienst.

Google zoekresultaten

Organische zoekresultaten

Door uw website te optimaliseren, scoort u hoger in de organische zoekresultaten van Google. Het is gratis om in deze zoekresultaten te verschijnen, maar Google bepaalt wie bovenaan staat. Het vergt geduld en kennis van zaken om op deze manier online reclame te maken.

> meer over zoekmachine optimalisatie

Gesponsorde zoekresultaten

Plaats een advertentie naast (of boven) de zoekresultaten in Google. Steeds als iemand op uw advertentie klikt, betaalt u daarvoor. De hoogte van dit bedrag èn de volgorde van de advertenties wordt bepaald via een veilingsysteem waarbij de hoogste bieder bovenaan staat.

> meer over online adverteren

Online reclame maken via:

meer informatie of advies +32 (0) 2 880 80 90

De 3 meest gestelde vragen over online reclame

Kan ik het effect van online reclame meten?

Zeker! In tegenstelling tot klassieke media (tv, radio, krant, magazine) is het bij online reclame perfect mogelijk om het rendement te bepalen. We meten het gedrag van uw bezoekers zodat we de kosten kunnen afzetten tegen het aantal contactaanvragen of verkopen via website. Hiermee weet u niet alleen wat online reclame u oplevert, maar kunnen we ook optimaliseren voor nòg betere prestaties.

Het internet is wereldwijd, maar ik werk enkel regionaal. Is online reclame dan wel iets voor mij?

Ja. Online reclame maken kan zeer gericht. Kies zelf de regio, taal en zelfs interesses van uw doelgroep. Zo bereikt u enkel die mensen die ook daadwerkelijk klant kunnen worden. Wij helpen u graag hiermee.

Is online reclame niet gewoon een kwestie van heel vaak klikken om bovenaan te komen?

Nee, dat is een fabeltje. Zoekmachines zoals Google willen enkel interessante websites tonen. Daarom kijken ze naar de inhoud van uw website: hoe interessanter deze is, hoe hoger uw positie wordt. De relevantie van een website wordt bepaald aan de hand van vele factoren, maar het aantal klikken is zeker niet de belangrijkste.

Enkele tevreden klanten:

Multrix Online Werkplekken

We begonnen met de website over te zetten naar Wordpress en deze te optimaliseren voor de zoekmachines. Daarna breidden we de marketing uit met extra landingspagina's en bouwden we aan diverse advertentiecampagnes met Adwords.

GeBa Schrijnwerkerij

Een moderne website gebaseerd op de bestaande huisstijl. De combinatie van optimalisatie en advertenties zorgde in korte tijd voor vele nieuwe klanten.

True Managed Hosting

Een flexible website met een hoge positie in Google. iSide ging de uitdaging aan en met succes: een Wordpress website voorbereid op de toekomst en vindbaar voor alle belangrijke zoektermen.

Ook online reclame maken?